Rabu, 11 April 2012

FORUM TERBARU DR MOHD ABBAS

Salam, saya baru semak elearning. Terbaru dari Dr Mohd Abbas Abdul Razak di ruang Forum bertajuk

Globalisasi telah membawa banyak perubahan dalam tingkahlaku manusia di zaman modern ini. Dalam bidang pendidikan ianya telah membawa perubahan negatif dan positif. Bagaimana anda melihat perubahan ini? Tuliskan komen anda mengenai globalisasi dalam pendidikan.

Sila respons cikgu.

Bahan dari joe belum diterima untuk saya muat naik. harap bersabar. Apapun tolong respons forum Pn Sakinah. CD yang dihantar oleh DR Rahim, jika ada yang memiliki, sila emailkan kepada saya untuk saya sharekan di ruang ini.  Bahan dalam Cd tersebut adalah untuki forum Dr Rahim. CD saya tiba dalam keadaan hancur berderai. Kalau Fail besar, cikgu-cikgu zipkan terlebih dahulu- Jebat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan